Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik bij YU elements betalen?
Met de volgende betaalmethoden kun je jouw bestelling veilig betalen:

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Creditcard: met jouw VISA, Mastercard of American Express
  • PayPal: met het gemak van jouw PayPal account
  • Bancontact


Ik heb een bestelling geplaatst. Kan ik deze nog wijzigen? 
Het wijzigen van je bestelling is niet meer mogelijk nadat je deze hebt geplaatst. Heb je toch een typefout gemaakt in je adres, wilde je nog een ander product bestellen of je bestelling annuleren? Stuur ons dan zo snel mogelijk een bericht met de wijzigingen die je wilt doorvoeren.  


Zijn er verzendkosten bij mijn bestelling?
We bezorgen je bestelling binnen Nederland vanaf €35,00 kosteloos. Naast Nederland bezorgen wij ook in andere landen. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het land van bezorging.


Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? 
Bestellingen worden doorgaans binnen twee werkdagen verzonden. Bij drukte kan het soms wat langer duren.

Het kan ook zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen. Houd hiervoor jouw track & trace code in de gaten.

Als een besteld product niet op voorraad is, nemen we per email contact met je op voor een alternatief of desgewenst storten we het bedrag terug.


Mag ik producten terugsturen?
Retourneren kan enkel als de verpakking niet geopend is. Stuur de producten die je wilt retourneren in een ongeschonden verpakking (het liefst de originele verzenddoos). Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade te verrekenen.  

Kijk voor meer informatie in onze Algemene Voorwaarden


Het lukt niet om te betalen voor mijn bestelling. 
Probeer bij betalingsproblemen altijd eerst je winkelmandje te legen en je cookiegeschiedenis te verwijderen. Hoe dat moet verschilt per internetbrowser maar kun je opzoeken op Google. Hierna lukt het meestal om je bestelling alsnog te betalen.  

Lukt het toch niet? Dan bieden wij je de mogelijkheid om per email een bestelling te plaatsen. 


Zijn producten van YU Elements geschikt voor veganisten?
De producten van YU elements bevatten geen dierlijke ingrediënten en zijn dus vegan. 


Zijn producten van YU elements proefdiervrij?
Wij testen onze producten en ingrediënten niet op dieren. Producten worden wel uitvoerig getest door onze schoonheidsspecialistes. 


Kan ik YU elements producten in mijn winkel of schoonheidssalon verkopen?
Producten kunnen verkocht worden door onze schoonheidsspecialistes die geschoold zijn in onze filosofie, werkwijze en ingrediëntenkennis. Daarom worden onze producten niet in winkels verkocht.

Ben je schoonheidsspecialist en heb je interesse om te werken met onze producten, stuur ons dan een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.


Ik weet niet welke YU elements producten bij mijn huidtype passen. Kunnen jullie mij adviseren? 
Natuurlijk, wij willen je uiteraard helpen met het bepalen welk product het meest geschikt is voor jouw huid. Neem gerust contact met ons op.


Kan ik samples van YU elements ontvangen?
Het is niet mogelijk om samples van de YU elements producten te ontvangen. Wel sturen we regelmatig extra samples mee met bestellingen. Uiteraard kun je wel bij onze schoonheidsspecialistes terecht voor persoonlijk advies en om tijdens een heerlijk ontspannen behandeling onze producten te ervaren.